lørdag 17. april 2010

Ting 13: Oppsummering - alle gode ting er 12...

Så er de 12 tinga på plass, både på blogg og i hodet  - sånn om trent...
Når disse ukene skal oppsummeres, vil jeg sitere meg sjøl, da jeg aldeles grønn hadde starta min første blogg: "Dette er gøy!! På bloggen kan jeg fortelle, assosiere, bruke bilder, legge inn video, linker og lage tagger. Bloggen er et medium som genererer kreativitet. Jeg kan på en måte tenke i flere dimensjoner og følge assosiasjoner i alle retninger og i flere lag, leke med ord, bilder, farger og layout."
Bloggen er nok fortsatt min favoritt-"ting", men jeg utvider sitatet til å gjelde kurset som helhet - det har vært udelt lystbetont fordi det har gitt  utfordringer og muligheter hele veien, det har generert kreativitet og lyst til å teste ukjent terreng. Mye å bryne seg på, men det er en vesentlig del av mitt "gode liv". Har prøvd ut nye ting - i hvert fall 12! - og har mange flere på ønskelista, så snart jeg får tid. Og tid er nok problemet ved dette opplegget - hadde ikke vært mulig å gjennomføre kurset innafor ordinær arbeidstid!
Opplegget med selvstudium har til tider vært krevende, men en aktivt tilstedeværende betasuppefroydis har ledet oss over kneikene. Hun fortjener stor takk, sammen med inspirerende kursfeller. Takk for nå - møtes i nettskyen!

1 kommentar:

  1. Gratulerer! Du har nå fullført kurset "En smak av sosiale medier". Og det med god stil!

    Nå ser jeg fram til videre utforsking av mulighetene sammen i "formidlingsavdelinga"! Her må vi henge med!

    Kursavslutning og trekning er neste post;-)
    Mvh Frøydis

    SvarSlett